14 вересня 2023 р. розпочалося навчання за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Електронний документообіг. Організація роботи з документами, здійснення внутрішнього контролю та забезпечення доступу до публічної інформації в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування», яке проводить Чернігівський регіональний центр підвищення кваліфікації.
Навчання проводиться для працівників апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконавчих апаратів рад територіальних громад, районних рад, на яких покладено обов’язки щодо здійснення документообігу та контролю.
Відкрив заняття Володимир Бойко – директор Центру, кандидат історичних наук.
У ході навчання Олена Рижко – начальник загального відділу апарату облдержадміністрації, магістр державної служби розповіла посадовцям про основні завдання та організацію роботи з документами (в тому числі для службового користування) в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Олександр Клименок – начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації, магістр державної служби акцентував увагу учасників навчання на інформаційних технологіях в державному управлінні та комп’ютеризації документообігу в органі влади.
Крім цього, 15 вересня, посадові особи місцевого самоврядування та державні службовці розглянуть питання про організацію і забезпечення доступу до публічної інформації; удосконалення системи контролю за виконанням завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації та станом реагування на запити, звернення, листи депутатів усіх рівнів.
Учасники навчання цікавились термінами виконання контрольних документів; відстрочкою в задоволені запиту на інформацію тощо.
У навчанні бере участь 100 посадовців.
Вебінар за цією програмою здійснюється в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ.
