Організація роботи місцевої державної адміністрації

Керівники апаратів місцевих державних адміністрацій Житомирської, Київської та Чернігівської областей підвищують рівень професійної компетентності

04 червня 2024 року розпочалося спільне навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Організація роботи місцевої державної адміністрації» для керівників апаратів місцевих державних адміністрацій Житомирської, Київської та Чернігівської областей. Організатори – Житомирський, Київський та Чернігівський регіональні центри підвищення кваліфікації.

Мета програми – підвищення професійної компетентності посадовців у виконанні професійних завдань та функцій під час реалізації цілей діяльності органу виконавчої влади. Формування сучасного стратегічного мислення та спеціальних знань менеджменту в системі публічного управління. Засвоєння нових методів лідерського впливу. Визначення пріоритетних напрямів управління людськими ресурсами на державній службі. Удосконалення знань про формування команд на державній службі, розвиток умінь та навичок ефективної командної взаємодії із застосуванням сучасних соціально-психологічних технологій, методів та інструментів.

Семінар заплановано провести у три сесії (8 академічних годин кожна) упродовж червня 2024 р. Перша сесія проводилася очно в Києві.

У відкритті навчання взяли участь Сергій Лукін – директор РЦПК Київської області, доктор наук із державного управління, доцент та Володимир Бойко – директор Чернігівського РЦПК, кандидат історичних наук.

Під час навчання було розглянуто два блоки питань.

Перший блок стосувався антикорупційного законодавства. Спікер Ігор Пастух – завідувач кафедри публічного управління та адміністрування Національної академії внутрішніх справ, доктор юридичних наук, професор розповів присутнім про:

• фундаментальні підходи до антикорупції;

• інформацію щодо антикорупційної інфраструктури;

• національні та міжнародні кейси запобігання корупції;

• підходи до організації заходів запобігання корупції в будь-якій організації.

Про управлінські технології в умовах кризи йшлося під час розгляду другої теми навчання. Іоліта Адамська – начальник Центрального міжрегіонального управління НАДС, доктор філософії у галузі «Публічне управління та адміністрування» акцентувала увагу посадовців на 14 кроках законодавчого та технічного відновлення конкурсної процедури. Також Іоліта Петрівна розповіла про:

– план реалізації Програми Ukraine Facility Європейського Союзу;

– завдання, очікувані результати проведення реформування державного управління України;

– організацію трудових відносин в умовах воєнного стану та роботу органів державного управління в умовах воєнного стану;

– проєкт «Резерв відновлення» (кадровий резерв державних службовців для роботи на деокупованих територіях).

Керівники апаратів місцевих державних адміністрацій цікавилися питаннями про оплату праці за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби; про проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад; про оплату праці державних службовців на основі класифікації посад тощо.

Другу сесію для публічних посадовців передбачено провести в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи Zoom, а третю – очно в Києві.