Основні аспекти організації діяльності

публічного посадовця

Під такою назвою в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації 23–24 квітня 2024 року відбулося навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації.

Цільова аудиторія: державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування.

Основна мета програми підвищення кваліфікації – поглиблення та оновлення теоретичних знань, розвиток практичних умінь і навичок, необхідних державним службовцям та посадовим особам місцевого самоврядування для ефективного вирішення завдань організації професійної діяльності.

127 учасників семінару ознайомилися з основними аспектами планування роботи та робочого часу посадовця: тайм-менеджментом; комунікативною компетентністю державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування; іміджем та його значенням в діяльності посадовця; лідерством та командною роботою в публічному управлінні тощо.

Навчання здійснювалося в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ.

За підсумками навчання усі учасники вебінару отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.

Немає опису світлини.