Етика та доброчесність в роботі публічного службовця – навчання за такою програмою проведено Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації.
Службовці місцевих державних адміністрацій та посадові особи місцевого самоврядування області опрацювали наступні питання:
доброчесність як необхідна морально-етична складова діяльності публічного службовця;
етичні стандарти поведінки в публічному управлінні;
практичні аспекти етичної поведінки публічного службовця;
етика ділового спілкування, критика, компліменти;
етика телефонної розмови;
етичне лідерство: основні принципи та підходи;
моделі етичної поведінки лідера.
Дякуємо спікерам-професіоналам:
Тетяні Василевській – професору кафедри публічної політики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктору наук з державного управління та
Максиму Гаврилюку – заступнику начальника Управління-начальнику відділу у Харківській, Сумській та Чернігівській областях Центрального міжрегіонального управління НАДС.