Маркетинг об’єднаної територіальної громади, брендування території та розвиток її туристичного потенціалу

      Про маркетинг території, залучення ресурсів та внутрішнього потенціалу для її просуванню йшлося під семінару, що проходив у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 27–28  березня 2018 р. До обговорення зазначеної тематики запрошувались голови об’єднаних територіальних громад, їхні заступники або працівники виконкомів відповідальні за зазначений напрямок роботи.

      Обговорювалися можливості розвитку громад через залучення інвестицій в аграрний сектор; додаткові джерела позабюджетного фінансування та механізм державно-приватного партнерства. Водночас йшлося про повноваження органу місцевого самоврядування у сфері володіння, користування та розпорядження об’єктами комунальної власності та маркетингові комунікації як засіб ефективного просування території.

    Детальна увага приділялася питанням розвитку туристичного потенціалу території громад. Зокрема, висвітлювалося формування конкурентних переваг туристично-рекреаційного комплексу регіону; роль туризму в рамках концепції розвитку сільських територій; використання сучасних світових, європейських методик та механізмів при формуванні та просуванні регіонального туристичного продукту: кластерний підхід; соціальний діалог; механізми державно-приватного партнерства;  врахування критеріїв та індикаторів сталого розвитку при формуванні стратегій розвитку регіонів.

        Час оприлюднення: 29 березня 2018 року
Виконавець: Казіміров Д.В.
конт. тел.: (0462) 676 052