Як організувати роботу ради ОТГ, її виконкому, сформувати структуру та штатних розпис та багато інших питань роботи першої сесії розглядалися під час семінару, проведеного 13 січня в Киселівській сільській раді Чернігівським центром підвищення кваліфікації. Учасники – новообрані депутати та штатні працівники апаратів виконкомів рад, що утворили ОТГ. Вони детально опрацювали інформацію, підготовлену експертами – заступником начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради Олександрою Негодою та секретарем Менської міської ради Юрієм Стальніченко.
Серед питань, які хвилювати слухачів: як правильно визначити умови оплати праці сільського голови та секретаря ради; чи доцільно заповнювати дві (іноді – три) декларації про доходи протягом короткого періоду; яка різниця між «лічильною комісією» та «лічильною групою»; наскільки швидко має запрацювати офіційний сайт громади; який розмір витрат на адміністративний апарат вважається нормальним та як визначити оптимальне число штатних одиниць; в яких випадках можна здійснювати переведення посадових осіб місцевого самоврядування, а в яких – ні; коли ОТГ, що пройшли перші вибори в грудні минулого року, будуть переведені на прямі міжбюджетні відносини та чи отримують вони в цьому році державну інфраструктурну субвенцію; чи варто тепер утворювати відділ освіти як окрему юридичну особу; що робити з існуючими комунальними установами, організаціями та підприємствами – вони лише перейменовуються чи реорганізуються; як довго діятиме період добровільного формування територіальних громад, чи передаватиметься новим громадам земля за межами населених пунктів та ін.
На завершення семінару викладачі побажали успішного розвитку громаді, запорукою чого є взаєморозуміння депутатів і виконавчих структур, їхня підтримка один одного та мешканців ОТГ в цілому.
Час оприлюднення: 13 січня 2020 р.
Виконавець: Бойко В.М.
конт. тел.: (0462) 676-052