Як ефективно спілкуватися, вирішувати конфлікти та не «згоріти» на роботі?

Саме про ці та інші моменти в повсякденному спілкуванні працівників органів влади йдеться під час семінару «Соціально-психологічні аспекти діяльності державного службовця та посадової особи місцевого самоврядування», що проходить в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів з 10 по 11 січня. До участі в навчанні запрошені спеціалісти апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, обласної ради та об’єднаних територіальних громад.

Зі вступним словом до присутніх звернулася заступник голови облдержадміністрації Наталія Романова. Вона наголосила, що публічні службовці перш за все є комунікаторами, які мають знаходити підхід до людей, доступною мовою пояснювати зміни в законодавчому полі та порядок вирішення окремих практичних питань.

Водночас специфіка роботи працівника органу влади пов’язана з постійним впливом стресогенних факторів та емоційною напруженістю. Це призводить до професійного вигорання службовців, змушує сумніватися у результатах своєї діяльності. Тому навчання, що здійснюється у формі тренінгів, передбачає активне спілкування між слухачами, спрямоване на виявлення факторів, що призводять до професійного вигорання; напрацювання навиків до позитивного мислення, саморегуляції та стресостійкості.

Учасники семінару виконають також низку вправ, спрямованих на формування лідерських якостей; управління конфліктними ситуаціями; застосування прийомів вербальної та невербальної комунікації; дотримання етичних норм, застосування критики, компліментів та виявлення маніпуляцій у діловому спілкуванні.

 

Час оприлюднення: 10 січня 2019 р.

Виконавець: Казіміров Д.

конт. тел.: (0462) 676 052