Як правильно організувати роботу ЦНАПу

Відповідь на це запитання з’ясовували для себе адміністратори та працівники центрів надання адміністративних послуг, особи, яких визначено відповідальними за організацію діяльності ЦНАПу рад об’єднаних територіальних громад під час вебінару проведеного Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Організація діяльності ЦНАПів».
Про нормативно-правове забезпечення діяльності Центрів надання адміністративних послуг йшлося під час виступу Світлани Лисенко – заступника начальника відділу забезпечення розвитку підприємництва Департаменту розвитку економіки та сільського господарства облдержадміністрації.
Під час візуалізованої лекції-бесіди Олексій Голован – заступник начальника управління – начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради зацікавив учасників семінару цікавою розповіддю про організацію та надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування в період карантину та на проблемних питаннях та шляхах їх вирішення, які виникають під час прийому документів в сферах реєстрації місця проживання та реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Увага шістдесяти посадовців зверталася спікером на роботу з відкритими даними, електронними кабінетами та електронними реєстрами; оформленні дозвільних документів щодо самовільної забудови. Також йшлося про актуальні питання державної реєстрації громадських формувань, організацію електронного діловодства та ін.
Учасників вебінару цікавили питання стосовно доступності послуг та оперативності обслуговування в ЦНАПі; кількості адміністраторів ЦНАПу на кількість населення; надання у ЦНАПах адміністративних послуг соціального характеру; як зареєструвати право власності на споруду “Артезіанська свердловина”; чи є порушенням, якщо орган реєстрації не має доступу до Держреєстру речових прав і після прийняття Постанови КМУ “Про внесення змін до правил реєстрації…” продовжуватиме реєструвати осіб; яким чином буде діяти програма Е-малятко тощо. На всі запитання посадовці отримали вичерпні відповіді спікерів.
Кожен учасник вебінару отримає сертифікат про підвищення кваліфікації встановленого зразка.