?«Лідерство та командоутворення»?

Під такою назвою 12 – 13 березня проходить навчання в дистанційному режимі для державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування Чернігівської області.
Протягом двох днів учасники навчання опрацюють наступну тематику:
?Лідерство як соціально-психологічний феномен.
?Сутність лідерства та його основні ознаки.
?Лідерство та керівництво: спільне та відмінне.
?Лідерство та командоутворення: корисні інструменти.
?Лідерство як фактор вирішення конфліктів в організації.
?Етичне лідерство в державному секторі.
?Тайм-менеджмент як механізм розвитку лідерських якостей посадовця.
Завершиться навчання підсумковим тестуванням.
Возможно, это изображение 4 человека и текст

Професійне навчання для посадових осіб місцевого самоврядування

2 березня 2024 року з використанням комунікаційної системи 3СХ в Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації розпочалось навчання за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації для вперше призначених на посади в органах місцевого самоврядування (друга сесія). Учасники навчання – спеціалісти апаратів виконкомів рад територіальних громад, виконавчих апаратів районних рад.
У перший день навчання посадовці ознайомилися з тематикою, що стосувалася:
– Основ проєктного підходу до управління розвитком території та управління проєктним циклом;
– Лідерства як соціально-психологічного феномену та способів позиціонування лідерських якостей;
– Забезпечення дотримання прав людини та протидії дискримінації та практичних аспектів вирішення проблеми запобігання торгівлі людьми.
Під час освітнього процесу передбачається обговорення загальних питань щодо:
– Планування роботи й робочого часу (тайм-менеджмент);
– Аналізу конфліктів і вироблення методів їх подолання та управління конфліктною ситуацією;
– Забезпечення виконавської дисципліни в органах місцевого самоврядування та організації і здійснення контролю за виконанням документів та розпоряджень;
– Культурологічних та соціально-психологічних засад ораторського мистецтва.
Крім цього, у ході вебінарів публічним посадовцям розкажуть про організацію роботи із запитами, зверненнями та листами депутатів усіх рівнів; писемну форму спілкування посадовців та застосування норм нового українського правопису; застосування інструментів маркетингу території та брендингу території тощо. Завершиться навчання підсумковим тестуванням.
Возможно, это изображение 5 человек и текст

ПРЕЗЕНТАЦІЯ В БАТУРИНІ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ В БАТУРИНІ
8 березня в Національному історико-культурному заповіднику «Гетьманська столиця» презентовано книгу «Владні інституції Чернігово-Сіверщини: ілюстрована історія, що підготовлена Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації та Сіверським інститутом регіональних досліджень. Учасники – працівники Заповідника, вчителі та старшокласники Батуринської школи (всього понад 30 осіб). Зустріч стала можливою завдяки ініціативі генерального директора Заповідника Наталії Ребрової та зусиллям його колективу, а спілкувалися з аудиторією автори – Сергій Лепявко та Володимир Бойко.
Вони розповіли про ідею, концепцію та етапи створенні видання. Так Володимир Бойко наголосив – задуму вже понад двадцять років, в основі – намір показати тяглість українських державницьких традицій на території Сіверщини протягом щонайменше тисячоліття. Адже саме в 1024 р. перший відомий із літопису чернігівській князь Мстислав Володимирович здобув великокнязівській стіл у Чернігові. З певною обережністю, що обумовлена початковим етапом розвитку тогочасної держави, можна стверджувати – за нього Велике Князівство Чернігівське простиралося від моря до моря (Білого та Чорного). Сергій Лепявко зауважив, що тоді воно включало й землі сучасної Москви. Втім в ХІ ст., вочевидь, йшлося про звичайні болота або ж – гниле місце (звідси й назва – у буквальному перекладів із фінно-угорської мови). Й в наступні періоди Чернігівське князівство відігравало надзвичайно важливу роль.
Втім справа не лише в державній владі та просторах – розробники намагалися прослідкувати зміни й у базових владних інституціях, фактично – їх спадковість через віки. На думку Сергія Лепявка, надзвичайно добре це видно прикладі Української козацької держави: вона швидко змогла ствердитися тому, що спиралася на місцеві традиції самоврядування, сполучені з ефективними запозиченнями від державного будівництва Речі Посполитої. А якщо говорити про наступний, так би мовити імперський період, то козацькі сотні як базові адміністративно-територіальні одиниці більш-менш були трансформовані в волості. В цьому сенсі, на думку обох авторів, нинішні територіальні громади Чернігівщини – спадкоємці традицій територіального самоуправління на засадах магдебурзького права та козацького самоуправління одночасно. В минулому вони конкурували між собою – це також правда, але зрештою складали органічну цілісність. Цікава деталь – українські гетьмани в суперечках міщан та козаків були схильні підтримувати перших, бо вони платили податки до державної скарбниці, а козаки мали привілей цього не робити. Тож виходило, що українська козацька держава в особі центральної влади протегувала місцеве самоврядування, а от із регіональної могли бути по всякому. Зрештою, як зазначалося, не треба думати, що в цьому ми унікальні – німецькі та польські фахівці розповідають подібне (й не лише про минуле).
Під час обговорення Наталія Реброва наголосила на ролі Батурина як гетьманської столиці та зауважила – історики Заповідника досліджують устрій владних структур міста, особливо, періоду Гетьманщини, вочевидь – столичної сотні, фактично – гвардії гетьмана. І готують до видання Генеральний опис, тож до третього (сподіваємось – майбутнього) видання «Владних інституцій…» можуть бути залучені нові матеріали.
Відповідаючи на питання Сергій Лепявко показав кілька «родзинок» нового видання, серед яких: візуалізація запису в літопису щодо територій Великого Князівства Чернігівського, кілька реконструкцій поселень минулого, авторства Олександра Бондаря, перша сторінка хартії про надання Чернігову магдебурзького права, новий розділ про волості та деякі інші, сюжет про український прапор над Гомелем за доби Української Держави початку ХХ ст. та ін.
Володимир Бойко привернув увагу до останнього розділу книги, що поєднує результати адміністративно-територіальної реформи 2015–2020 рр. та події нинішньої російсько-української війни. На думку доповідача, таким чином нове місцеве самоврядування пройшло випробовування на стійкість та ефективність. Він також згадав інституції, які на різних етапах підтримали ідею книги. Це німецький (баварський) фонд Ганнса Зайделя – завдяки йому з`явився оригінал-макет. Газета «День», яка оприлюднила кілька публікацій на порушену тему, тримала інформаційне поле. А найголовніше – друк книги став можливим завдяки об`єднанню зусиль п`ятидесяти територіальних громад Чернігівщини, в тому числі – Батуринської міської ради, а також – Чернігівської обласної ради. Це гарний приклад мережевої співпраці органів місцевого самоврядування заради досягнення спільного результату.
Дані моніторингу НАДС за лютий 2024 р. Чернігівський центр надалі серед лідерів із організації навчань для державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад https://www.facebook.com/share/p/MJng8mV3AeJrKnLo/
Возможно, это графический образ (текст)
У лютому 2024 року 17 698 публічних службовців пройшли навчання у Вищій школі публічного управління та регіональних центрах підвищення кваліфікації.
?Навчання у закладах післядипломної освіти здійснювалося за 245 короткостроковими та 36 професійними (сертифікатними) програмами підвищення кваліфікації.
?Лідерами у проведенні навчання за програмами підвищення кваліфікації стали Вища школа публічного управління, Вінницький, Чернігівський, Полтавський, Київський обласний, Кіровоградський, Житомирський, Сумський регіональні центри підвищення кваліфікації.
?‍?Нагадаємо, що ознайомитися з програмами підвищення кваліфікації, які пропонують провайдери, ви можете на Порталі управління знаннями.
“Горизонтальна та вертикальна комунікація в місцевому самоврядуванні. Комунікація органу місцевого самоврядування зі ЗМІ” – за такою програмою 07 березня Чернігівський регіональний центр підвищення кваліфікації провів навчання для працівників апарату Козелецької селищної ради, її структурних підрозділів, старост.
Посадовці працювали разом із редакторкою сайту «Чернігівський монітор» Оксаною Стельмах, шукаючи відповіді на питання: як комунікувати громаді:
— із засобами масової інформації;
— з жителями громади;
— у соціальних мережах?
Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації проведено за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Забезпечення ефективності протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування» навчання для державних службовців місцевих державних адміністрацій, посадових осіб органів місцевого самоврядування області. На сьогодні ця тема досить актуальна, і на навчання зареєструвалося 370 осіб. Бажаючих вчитися довелося розділити на дві групи.
У ході навчання начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції обласної державної адміністрації, магістр державного управління Дубок Валентин Петрович ознайомив слухачів зі змінами в антикорупційному законодавстві; питаннями фінансового контролю та моніторингу способу життя, а також особливостями методики подання декларацій в умовах воєнного стану особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, через систему електронного декларування.
Заступник директора центру Коваленко Наталія Володимирівна розглянула зі слухачами психологічні аспекти запобігання корупційним правопорушенням в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
Проректор Пенітенціарної академії України, доктор юридичних наук, професор Пузирний Вячеслав Феодосійович розкрив питання соціальних передумов, понять і сутності корупції в Україні та питання світового досвіду у сфері боротьби з корупцією.
Навчання здійснювалося за допомогою комунікаційної програми 3CX.
На зображенні може бути: 1 особа та текст
У чому полягає політика Європейського Союзу у сфері поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ), що означає «побудова максимально екологічно безпечної системи поводження з потоками відходів», які нормативи та стандарти ЄС регламентують поводження з відходами, зміни, що відбулися в українському законодавстві з питань поводження з ТПВ, ‒ розглядали під час вебінару «Імплементація європейських практик поводження з відходами: кейс України». Навчання проводилось 6-7 березня у Чернігівському регіональному центрі підвищення кваліфікації і об’єднало понад 40 осіб ‒ державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадових осіб органів місцевого самоврядування області.
Під час семінару зупинилися на наступних питаннях:
• базові директиви ЄС щодо управління відходами, облаштування місць їхнього зберігання, подальшої переробки та спрямовані на охорону довкілля і зменшення негативних наслідків від утворення відходів
• РВВ (розширена відповідальність виробника) з прикладами деяких європейських країн (наприклад Швеція)
• Національний план управління відходами 2023 р.
• Можливості територіальної громади у вирішенні екологічних проблем. Аспекти поводження з твердими побутовими відходами
• Як сформувати місцевий план управління побутовими відходами.
Завершальна частина заходу стала місцем для обговорення та формулювання висновків щодо впровадження здобутих знань в практичну діяльність.
Центр дякує усім учасникам за активну участь у навчанні. Для отримання додаткової інформації та можливості брати участь у майбутніх семінарах, будь ласка, звертайтеся до нашого закладу за контактами, наведеними на офіційних веб-ресурсах.
Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (2 людини, постер та текст)
Організація цивільного захисту в територіальній громаді та надання громадянам якісних безпекових послуг
за цією спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації 07 березня 2024 р. Чернігівський регіональний центр підвищення кваліфікації розпочав навчання для посадових осіб органів місцевого самоврядування області, старост, депутатів.
Основна мета програми – поглиблення знань слухачів з основних напрямів цивільного захисту, взаємодії територіальних громад з правоохоронними органами; формування необхідних умінь і навичок з питань запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, захисту людей та навколишнього середовища від них.
У ході навчання передбачається розгляд трьох блоків питань:
– Організація цивільного захисту в територіальній громаді, захист населення і територій від надзвичайних ситуацій.
– Надання громадянам якісних безпекових послуг в територіальній громаді.
– Повноваження та обов’язки органів місцевого самоврядування щодо створення умов безпечного середовища.
У перший день навчання учасники вебінару цікавилися питаннями: як проаналізувати стан техногенно-екологічної безпеки громади? Як організувати роботу з питань цивільного захисту на місцевому рівні? Які повноваження сільського, селищного, міського голови з питань цивільного захисту? та ін.
Вебінар за цією програмою здійснювався в режимі реального часу за допомогою комунікаційної системи 3СХ. У навчанні взяло участь 100 посадовців.
На зображенні може бути: 3 людини та текст

Березень

п/п Термін навчання Найменування посад                                       К-сть год. Вид підвищення кваліфікації та назва програми Сертифікати
1. 01.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Борзнянська міська рада) 6 СКППК. Комунікація та взаємодія в органах місцевого самоврядування в умовах воєнного стану  Завантажити
2. 02.02-08.03 Спеціалісти апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів місцевих рад, на яких покладено обов’язки щодо питань європейської та євроатлантичної інтеграції (перша група) 36 ЗПППК Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації «Англійська мова для публічної служби» (перша сесія) 
3. 05-06.03 Державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування області 8 ЗКППК. Забезпечення ефективності протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування  Завантажити
4. 06-07.03 Державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування області 8 СКППК. Імплементація європейських практик поводження з відходами: кейс України  Завантажити
5. 06.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Носівська міська рада) 6 СКППК. Особливості надання соціальних послуг у громаді в умовах воєнного або надзвичайного стану  Завантажити
6. 07.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Козелецька селищна рада) 6 СКППК. Комунікація та взаємодія в органах місцевого самоврядування в умовах воєнного стану  Завантажити
7. 07-08.03 Посадові особи органів місцевого самоврядування області, старости, депутати 8 СКППК. Організація цивільного захисту в територіальній громаді та надання громадянам якісних безпекових послуг  Завантажити
8. 12.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Парафіївська селищна рада) 6 СКППК. Комунікація та взаємодія в органах місцевого самоврядування в умовах воєнного стану
9. 12-13.03 Державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування області 12 ЗКППК. Лідерство та командоутворення  Завантажити
10. 12-15.03 Новопризначені спеціалісти виконавчих органів рад територіальних громад, їх структурних підрозділів, районних рад (перша група) 24 ЗПППК Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації для вперше призначених на посади в органах місцевого самоврядування (друга сесія) Завантажити
11. 13.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Седнівська селищна рада) 6 СКППК. Впровадження системи електронного документообігу в діяльність органів місцевого самоврядування  Завантажити
12. 15.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Срібнянська селищна рада) 6 СКППК. Охорона навколишнього середовища в громаді: правові та практичні аспекти  Завантажити
13. 14-15.03 Державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування області 8 ЗКППК. Що таке НАТО та як працює альянс  Завантажити
14. 19-20.03 Державні службовці місцевих державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування області 8 ЗКППК. Деліберація (осмислене обговорення) як основа місцевої демократії 
15. 19-22.03 Державні службовці апарату, структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, посадовці апаратів виконкомів рад територіальних громад (перша група) 24 ЗПППК Навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації  «Цифрова грамотність та комунікативна компетентність публічного службовця» (один раз на три роки) (перша сесія)
16. 20-22.03 Секретарі сільської, селищної, міської ради 16 СКППК. Організація роботи ради  територіальної громади та її виконавчих органів (перше заняття)
17. 20.03 Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Новобілоуська сільська рада) 6 СКППК. Економічний розвиток громади в умовах воєнного стану  Завантажити
26. 27-28.03 Керівники та спеціалісти служб у справах дітей виконкомів рад територіальних громад, райдержадміністрацій 8 СКППК. Основні напрями діяльності органів місцевої влади щодо захисту прав та законних інтересів дітей  Завантажити
27. 06-07 березня Керівники та спеціалісти служб у справах дітей виконкомів рад територіальних громад, райдержадміністрацій 8 СКППК. Основні напрями діяльності органів місцевої влади щодо захисту прав та законних інтересів дітей
28. 06-07 березня Державні службовці місцевих державних адміністрацій ,посадових осіб органів місцевого самоврядування 8 ЗКППК. Забезпечення ефективності протидії проявам корупії на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування.    Завантажити
29. 21 березня Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Лосинівська селищна рада) 6 СКППК. Впровадження системи електронного документообігу в діяльність органів місцевого самоврядування  Завантажити
30. 26 березня Працівники апарату ради територіальної громади, її структурних підрозділів, старости, депутати (Мринська сільська рада) 6 СКППК. Впровадження системи електронного документообігу в діяльність органів місцевого самоврядування  Завантажити